سفارش تبلیغ
صبا ویژن

راه نشانم بده ...

نمیدونم برنامه پارازیت رو می شناسید یا نه، اگر نمی شناسید میتونید برید تو صفحه فیس بوکشون و برنامه هاشون رو ببینید ( اصلا توصیه نمی کنم این کار رو بکنید که اتلاف وقته مگر اینکه بخواید طبق استراتژی خودشون پارازیت های حرف هاشون رو بگیرید).
مختصر بگم که این برنامه هر هفته یکبار یا دوبار از بی بی سی فارسی (فکر کنم) پخش میشه و به تصور خودشون پارازیت های اتفاقاتی که در اون هفته در ایران افتاده رو میگیره! (هدفشون هم از این کار که کاملا مشخصه و نیازی به گفتن نیست)
این هفته بخشی از برنامه شون رو اختصاص داده بودند به این عکس:

پارازیت و بازی الاتحاد

مجری برنامه در حالیکه این عکس تمام صفحه در صفحه تلویزیون نمایش داده شده بود می گفت :
" اینم از بازی پرسپولیس و الاتحاد ، اینایی که می بینید رفتن توی بازی فوتبال علیه عربستان شعار میدادند (جالبه که نمیگه در دفاع از بحرین! گویا قراره حرفی از بحرین در هیچ خبرگزاری ای نشه!) آخه یکی نیست بگه ورزشگاه و بازی فوتبال جای شعار سیاسیه؟! مثلا عربستان مهمون ایران بود، این رسم مهمون نوازیه؟! جالب اینه که این آقا (منظورش همون آقای لباس مشکیه که وسط تصویره) باتوم دستش گرفته و به نیروهای انتظامی حمله کرده!!! از کی تا حالا ... یکی باید از مسئول ورزشگاه آزادی بپرسه اینا چطور این وسیله رو با خودشون آوردن توی ورزشگاه"
اول این رو بگم که مطالبی که بالا نقل قول شده اونچه بود که از صحبت های آقای مجری یادم مونده ، حالا بریم سراغ جوابیه بنده به ایشون.

  • در مورد اینکه گفتید ورزشگاه جای شعار سیاسی نیست، نمی خوام بگم ورزش ما سیاسیه اصلا همه چیمون سیاسیه و تو اعتقاد ما هیچ چیز از سیاست جدا نیست، فقط میخوام بگم چطور ورزشگاه جای ترقه و امثالهم هست، جای فحاشی و هر کاری از این دست هست ولی جای شعار سیاسی نیست؟! ( نتیجه می گیریم ورزشگاه جای همه چی هست به جز شعار سیاسی! لطفا در ورزشگاه شعار سیاسی ندهید! )
  • اینکه چرا بچه های ما توی ورزشگاه شعار سیاسی میدند : به همون علتی که شما به جای استفاده از شعار در دفاع از بحرین گفتی شعار علیه عربستان میدند. به خاطر اینکه اخبار و اتفاقاتی که در بحرین میفته فیلتر خبری شده، به خاطر اینکه دولت عربستان برای این دست اخبار به هر طریق که منتشر بشه جریمه سنگین تصویب کرده، برای اینکه این بازی تو رسانه عربستان و خیلی از رسانه های دیگه خارجی هم پخش میشد و این بهترین ابزار برای بیان اعتراضمون به موضع دولت عربستان و دفاع از مردم بحرین بود.
  • اما اینکه چرا اون آقای لباس مشکی داره نیروهای انتظامی رو میزنه : یه کم اگر دور و بر همین آقا رو نگاه کنی متوجه میشی که چه خبر بوده، آقای مجری شما اگر یکی بهت بزنن دو تا نزنی مطمئنن همون یکی رو بهش پس میزنی، این بنده خدا هم داره از خودش دفاع میکنه، ببین چطوری دارند بچه هامون رو به جرم! دفاع از مظلوم لت و پار میکنند. شاید بد نباشه این چند تا عکس رو نگاه کنی :

  • اما اینکه اون آقا چطور اون باتوم رو با خودش آورده ورزشگاه : یه مقدار اگر به اون تصویر دقت کنی و به جواب سوالت فکر کنی (البته اگر واقعا دنبال جواب سوالت باشی نه فقط ایجاد سوال و شبهه) متوجه میشی که اون باتوم رو از دست نیروهای انتظامی گرفته - البته نه با روی خوش! - و باز هم برای دفاع از خودش و همرزم هاش بوده.

حالا یه زحمت بکش، از این به بعد اگر میخوای به قول خودت پارازیت حرکت های ما رو بگیری، اگر میخوای سوالی یا شبهه ای ایجاد کنی، یه کم به جوابش هم فکر کن، مردم ما هنوز هم اینقدر به استحمار کشیده نشدند که با یه عکس و دو تا سوال شبیه اونی که گفتی حرف هات رو باور کنند و فکر کنند پینوکیو یا چوپان دروغگو نیستی ...

بارالها! غافلان را از غفلتشان نجات ده،
و شر منافقان را از سر امت اسلامی مان کم بفرما ...
آمین

---------------------------------------------------------------

پ.ن : اگر کسی آی دی فیس بوک داره لینک این مطلب رو تو صفحه فیس بوک برنامه پارازیت بگذاره .